Ne yazdığı önemli değil, Woolf'u okumaktan hiç sıkılmayacağım.
Kendisi içimde gömülü olan şeyleri öylesine acılı bir şekilde, öylesine kusursuz bir şekilde ortaya çıkarıyor ki..
Bu eser bazlı yorum yapacak olursam, Londra Manzaraları'nı da Londra'ya aşık biri olarak keyifle okudum. Başka denemeleri var mı emin değilim ama onları da okumak istiyorum eğer varsa.
Keyifliydi.
En sevdiğim Bronte kardeşi Emily'dir ama Anne'in kalemi... Anlattıkları.. Diğer kardeşlerine nazaran daha az okunduğu gerçeği beni hep üzer. Öylesine başarılı bir kalemi var ki. İnsanı sıkmayan, olayların içine girmenizi sağlayan.
Kesinlikle iyi bir yazar.