Ikinci dünya savaşının zorluklarını insanların gözünden bakarak tekrar okumak beni çok etkiledi kullandığı üslup ve tasvirler sanki o köyde yaşamışım gibi hissettirdi bana ağlamamak için kendimi zor tuttum keşke o olmak için bu kadar geç kalmasaymışım diğer eserlerini de sabırsızlıkla okuyacağım...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her başlıkta derin düşüncelere sürükleyen bir kitap açıkçası çoğu cümleyi bir kaç defa okuduğum yerler oldu her sayfa da altını çizdiğim o kadar çok kötü var ki aslında insanların yaptığı iyilikleri de kötülükleri de çok güzel anlatmış bencillik için yaptığımız o kadar çok şey var ki bu hayatta özellikle yaşadığımız bu yıllar da sevgimizi bile abartılı yaşadığımızı görmemi sağladı. Hiç tereddüt etmeden herkesin okuması lazım...