Ey büyük yıldız! Işığınla aydinlattiklarin olmasaydı ne olurdu senin mutluluğun?
On yıldır gönderirsin ışığın yukarıdan mağarama, ben olmasaydım, kartalım ve yılanım olmasaydı ışığından da, bu yoldan da bıkardın.
Fakat biz bekledik ışığını her sabah, aldık üzerinden tasanı ve kutsadık bu yüzden de seni.