Ben kitapta olayarla ilgileniyorum. Bana göre amaçsız bir kitap geldi. Çok bir şey de anlamadım. Vakit kaybı . Bilinmeyen bir kadının romanını da okudum. Onu da okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz.
Kitabı okudum. Daha önce yine zweigtan olağan üstü bir geceyi okumuştum. Ben olay kitaplarını daha çok seviyorum. Yarım sayfada anlatılacak olay uzatılmış da uzatılmış. Bu kitap da olağanüstü bir gece de vakit kaybı bence. Stefan Zweig 2 defa şans verdim ama yok bana göre biri değil.