okuyanbiri

okuyanbiri
@okuyanbiri521
"İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için." (Goethe)
"Evet,hayat konusunda şairim, çünkü hayat bir şiirdir."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Ah! Ne hayattır bu! Şehrin gürültüsü ne berbat şey! Özlediğim cennete ne zaman kavuşacağım ? Ne zaman doğduğum kırlara,ormanlara kavuşacağım ? Bir ağacın altında otlar üstünde yatıp,yaprakların arasından güneşe bakmak,dallara konan kuşları saymak isteği içine doldu."
"Ne mümkün ah! Ne mümkün unutmak Ne mümkün aşkı akılla yenmek..."
"Şimdi otobüs gelir biner gideriz Dönemeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat Durma kendini hatırlat Durma göğe bakalım"
"İnsan sevdikçe iyileşiyor artık anladım..."