Kitapta ailesini kaybetmiş bir kızın, 12 erkek olan (teki kız ama erkek gibi davranıyor.) bir evde olan günleri anlatılıyor. Kız, evdeki bir çocuğa aşık oluyor, ama evdeki başka bir çocukla çıkıyor. Herşey açıklığa kavuştuğundaysa evden ayrılma vakti çoktan gelmiş oluyor... Ben kitabı çok beğenmiştim, sürükleyiciydi, tavsiye ederim.