Gregor Samsa

Gregor Samsa
@okuyucux_x
Şimdi daha çok konuşuyorum ölümle... youtube.com/shorts/l_pk-G01...
Belki de var olma alışkanlığı Ve yatıştırıcılar Çoktan tüketmiştir insanın Saf ve yalın iskeletini Belki de ıssız bir adaya Alıp götürmüşlerdir Ruhlarımızı Belki de düşte görmüşümdür ben ağustos böceğinin sesini
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Haklısınız Hiç aynaya bakmadım ben Ölümden sonra Öylesine ölüyüm ki artık hiçbir şey Kanıtlayamaz Benim ölümümü
yaşam belki bir urgandır, bir adamın kendini astığı
Hastalığı yüzünden mahvolmadı, diye düşündüm. Bir çıkış yolunun olmaması onu öldürdü
Komik gözüksem bile her şeyin o gece hayalimde canlandırdığım gibi olmasını çok isterdim. Çok arzuladığın aptalca bir şeyi beklemenin kendisi bile insana mutluluk veriyor!