📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her kahve her kitapla içilmez demişti bir defasında ucuz edebiyat kitaplarından zevk alan bir arkadaşım. Ona göre okunacak kitap ile kahvenin sertliği doğru orantılıymış. Yumuşak içim bir kahveyle Das Kapital okunmamalı, çikolatalı frappe ile de Küçük Prens'in yanına asla yaklaşılmamalıymış. Yoksa ne okuduğu kitabı anlayabilirmiş insan ne de zevk alırmış.