Olaylar parça parça verildiği için pek bir şey anlaşılmıyor. Pek olay da yok aslında. Sürekli birilerinin kafalarından geçen düşünceleri ve kendi kendilerine konuşmaları... Kitabı yarım bırakmamak için hatırı sayılır bir uğraş verdim. Gerçekten anlamak ve devam etmek için çabaladım. Sonra dedim ki keşke böyle bir düşünce yapısına sahip olmasaydım. Olmayınca olmuyordur işte. Olmadığını kabullenmek ve olacak şeylere yönelmek gerekir.
FaustJohann Wolfgang Von Goethe · Akçağ Yayınları · 201116,9bin okunma