olivia

Bunalıyoruz çocuk, bunalıyoruz Biçim veremediğimiz şeylerin Biçimini alıyoruz.
Reklam
- Şimdi kimi acıyor kimi kınıyor beni hangileri haklı hangileri iyi ama iyiyi haklıyı aramak her zaman gerekli mi, ya benim yaşamam?
Yalnızlığım sığmadı kente Çünkü dağlara alışıktı bana alışıktı Birden evlere sokaklara çarptı Büzüldü çirkinleşti kıvrıldı Çünkü kentlerin yalnızlığı korkaktır

olivia

, bir kitabı yarım bıraktı
Turgut Uyar
7.7/10 · 1.802 okunma
Saraylar saltanatlar çöker kan susar bir gün zulüm biter. menekşeler de açılır üstümüzde leylaklar da güler. bugünlerden geriye, bir yarına gidenler kalır bir de yarınlar için direnenler..