olivia

dünyada yaşayan bütün insanlar itici, hatta kötü değil miydi? Varlığımızı sürdürebilmek için kötü olmak zorundaydık. Zamanında iyi insanlar var idiyse bile artık yeryüzünde onların genlerinden eser kalmamıştı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarın düzenleyecekler aşklarımızı, Ner'deyse. Huzursuzluğumuz ondan.
ŞAKA DEĞİL·Kitabı okudu
Çarpık çizdiriyorlar, Karanlık yazdırıyorlar. Canından bezdiriyorlar.. Kırgınlığımız ondan. Acı-acı güldürüyorlar.. Hırçınlığımız ondan. Ağlamaca karamsarlık tütüyor Buram-buram Konularımızdan.. Burukluğumuz ondan.
ŞAKA DEĞİL·Kitabı okudu
Seni unutamamacasına düşünmek ne ise, Unutamamanın anlamı ne ise, Seni sevmek ne ise. Saklayayım, yok söyleyeyim derken Birden aşka düşmek ne ise. Her neyse..