neslihan

neslihan
@oltremare
düşüncelerini her zaman göğe sal, denize daldır, olmadı dağa çıkar ama ne olursa olsun sıkma kendini.
Reklam
yola devam etmemizi sağlayan şey ayaklarımız değil irademiz ve yüreğimizdi
içinden insanları ve eşyaları alınmış bir ev canı çıkmış bir insana benziyor.
elinizi bir işe sürmeden dünyaya fetva vermek istiyorsunuz siz.
En kötüsü yaşamaktan soğuyoruz. Yaşamaktan soğumamak için tek çare, daha güzel bir dünya düşünmektir. O dünyayı özlemek ve o dünya için savaşmaktır.