Ömer Bozdağ

Ömer Bozdağ
@omerbozdag
Öğrenci
Antalya
Antalya
4 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
"Yazık ki, en iyi insanlar bile kötülüğe karşı sadece uzaktan seyirci kalarak biraz olsun yakına gelmek istemezler. Bunun yerine ağır, sıkıcı bir üslupla basmakalıp sözler, lüzumsuz öğütler sıralamakla yetinirler..."
Reklam
" Ne gerek var buna? Birer kahraman olmadıkları için basit insanlara kin beslemek, ancak dar görüşlü, dünyaya küskün insanların işidir
Sayfa 15·Kitabı okudu
"Annelere anlatılan kederler taksim değil, zarbedilmiş olur."
"Dört ayak iyi, iki ayak kötü!" diye melemeye başladı koyunlar.
"Bütün insanlar düşmandır! Bütün hayvanlar yoldaştır!"
Reklam