Sardım hayallerimi benzedi siyah bi yumağa
Koydum kalbimin içine çıktım dar bi sokağa
Önünde durdum ve baktım viran bu konağa
Tüm cesaretimle gelip vurdum paslı tokmağa
Anladım ki terk edilmişti odaları yalnızlığa
Onlar da uğramış mı? benim gibi haksızlığa
O anda kızdım ömrümü tüketen bahtsızlığa
Hemen ayrıldım oradan çare için yarsızlığa
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çıkar kalemimden kimi saçma kimi sapan
Sanırım yalnız değilim emeği karşılıksız kalan
Aslında sayısı az değil bunları yapan
Bi an durup ta düşün ne diyo bunu yazan
Uyan be artık gelsin bir araya yakan
Görmüyor musun? Ellerinde gençliğindir yanan
Dünya'nın düzeni kurulu yalan üstüne yalan
Ama sen kuş sanıyorsun her kanadını çırpan.
Oğlum aç gözünü! Alma hayallerini alttan
Aklını kullanmazsan sende sorumlusun suçtan.
Etrafına duvarlar örtülüyor biri beton biri tunçtan
Sende sanıyorsun bir b*k olucak bundan.