📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“insan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. bekleyip durur insan. hiçbir şey olmaz. insan bekler, bekler, bekler. şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. hiçbir şey olmaz. insan yalnız kalır. yalnız. yalnız.”
“her şey ya eskiyor ya ölüyor ama sevdalar kaçıp gidiyor sanki.
ne ölüyor ne eskiyor,
kayboluveriyor.
anahtarlar, çakmaklar gibi değil üstelik.
okul dönüşü çocuklar gibi.
...
alışıyor insan,
insan her şeye alışıyor saliha, ne fena.”