Nermin Yıldırım' ın okuduğum son romanı Misafir, beni en çok etkileyen romanı oldu. Kitaba başladıktan sonra kendimi hikayenin içinde buldum. Yeri geldi Esin yeri geldi lavanta kokulu Rikkat oldum. Özgürlük ne büyük nimet bir kez daha anladım.Hayatta yaptıklarımız ve söylediklerimiz değil, yapmayıp söylemediklerimiz daha büyük pişmanlık yapıyormuş...