"Hiçbir şeyi kesin olarak bilmiyoruz" diye düşündü. Üzerimizdeki yıldızlar sessiz. Sırtımızda yanılgılarımız savrulup gidiyoruz.
Kesinlikle çok korkunç bir tanrı bize hükmediyor.
Aslında şimdi ölmek güzel olurdu diye düşündü. Sadece bir anlık karar neticesinde kendini korkulukların üzerinden atabilir, böylece her şey nihayete ererdi. Ama kim bilir nerede uyanırdı sonra?