Yapar mı?
Bizim cesaretimizin zekâtı, hepinizi cesur yapar... Sırrı süreyya önder
1000k
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün 'Bugünün küçükleri, yarının büyükleridir' diyerek çocuklara emanet ettiği bu kutsal gün, bağımsızlığımızın en büyük nişanesidir. Bizlere özgür bir vatan bırakan başta Ulu Önder Atatürk olmak üzere, tüm şehit ve gazilerimizi rahmetle anıyoruz. Onların yaktığı meşaleyi elden ele taşıyacak olan çocuklarımızla, tam bağımsız yarınlara olan inancımız sonsuzdur. Bayramımız kutlu olsun!🇹🇷🥳
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ulusal Egemenlik, sonra Çocuk Bayramı.. Kutlu Olsun..
İçerisinden çıkardığınızı zannettiğiniz "ULUSAL EGEMENLİK" vurgusu, bu ülkenin ve Milletin en hassas noktasıdır. Uğruna canlar verilen.! Türkiye Cumhuriyeti'nin biricik Kurucusu ve Önderi, çocuklarına -büyük-küçük, Ulus bilinci taşıyan bütün çocuklarına- der ki: * "Küçük hanımlar, küçük beyler; sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı ve mutluluk parıltısısınız. MEMLEKETİ ASİL AYDINLIĞA BOĞACAK OLAN SİZSİNİZ. Kendinizin ne kadar önemli olduğunuzu düşünerek ona göre ÇALIŞINIZ.! Sizlerden çok şey bekliyoruz." * Kurucu Önder Gazi Mustafa Kemâl ATATÜRK * #23nisanulusalegemenlikvecocukbayrami #gazimustafakemalataturk * #nemutlutürkümdiyen #kurucuönder * #100Kere23NisanİskenderPaydaşFermanAkgülNilüferÇocukKorosu * youtube.com/watch?v=9PcZUpk...
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
Bugün 23 Nisan… Normalde neşeli, cıvıl cıvıl olmamız gereken bir gün. Ancak yaşanan acı olayların hüznü hâlâ kalbimizde; en derinimizde hissediyoruz. Kaybettiğimiz o masum yavruları rahmetle anıyorum. Söylenecek çok şey var, fakat kelimeler bazen yetersiz ve anlamsız kalıyor… Bu yüzden, başta çocuklarımız olmak üzere, içindeki çocuğu yaşatan herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı yürekten kutluyorum. Bu anlamlı günü bizlere armağan eden Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü saygı, minnet ve özlemle anıyorum. Dilerim bugünü; çocukların gülüşünü, umutlarını ve hayallerini daha çok düşünerek, onların daha güvenli ve daha güzel bir dünyada yaşaması için içten bir farkındalık oluşturmakla geçirirsiniz. Saygılar ve sevgiler…
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
BİR GÜNEŞ GİBİ DOĞDU
ULU ÖNDER TEKTİR O DA النبي محمد (صلى الله عليه وسلم) O, cehaletin ve karanlığın en koyu olduğu bir dönemde, insanlığa adalet, nezaket ve sevgi rehberi olarak geldi. O'nun gelişi, kimsesizlerin kimsesi, mazlumların sığınağı, insanlık onurunun yücelişinin müjdesiydi. Efendimiz (S.A.V), sözleriyle değil, bizzat yaşadığı hayatla; dürüstlüğüyle, sabrıyla ve en önemlisi "Alemlere Rahmet" oluşuyla bize nasıl insan olacağımızı öğretti."Alemlere rahmet olarak gönderilen, gönüllerin sultanı, iki cihan güneşi Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V.)’in dünyaya teşrifinin yıldönümü mübarek olsun. Rabbim şefaatine nail eylesin."
Din
Türkiye'yi dış güçler yönetiyor olsaydı naparlardı?
Cumhuriyet'in birikimlerini neyi var neyi yok satar, varlık fonu üzerinden teminat gösterir, memleketin sadece bugününü değil geleceğini de ipotek altına alırdı. Dış güçler bu ülkeyi yönetiyor olsaydı tohumu, şekeri ithal ederdi, tank-palet fabrikasını satardı, telekomünikasyonu özelleştirirdi. Dış güçler bu ülkeyi yönetseydi İmamoğlunu tutuklayacağım diye Türkiye'yi 26 Milyar dolar zarara sokar, emekli ikramiyesini açlık sınırının üstüne çıkatmak yerine 'alın bin lirayla geçinin' diye dalga geçerdi. Bu ülkeyi şuan dış güçler yönetiyor olsaydı terörist başı Öcalan'ın posterlerinin açıldığı gösterilere müsamma gösterir, Türk bayrağı ile gösteri yapan istikbalini arayan Türk gençlerine şiddet uygulardı. Dış güçler bu ülkeyi yönetiyor olsaydı 50 bin kişinin katiline 'kurucu önder' payesi verirdi. Dış güçler bu ülkeyi yönetiyor olsaydı bir eliyle Hüdapar'ın elini havaya kaldırır, bir elini Dem'e uzatır, anayasa'nın 3. maddesini yani devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünü hedef alır, 66. maddesini hedef alır Türk milli kimliğini tasfiye etmeye çalışırdı. Ve dış güçler bu ülkeyi yönetiyor olsaydı para karşılığında Türkiye'yi, Avrupa'nın mülteci kampı haline getirirdi. Dış güçler bu ülkeyi yönetiyor olsaydı AKP kadar zarar verebilirdi zaten.