Vardık mı soruların sonuna?
Elimden geleni yaptım, daha ne istiyorsun?
Dön desen dönerim, aklını kiralamışım.
Sınandın mı şimdi sevdiğin adamla?
Bir kelime dahi etmeden susup kaldın.
İçin yana yana aradın mı beni?
Bir rüya diyemeden gerçekle yüzleştin.
Yazdığım sözleri açıp baktın,
Pişman olduğunu anladığında döktün gözyaşını.
Yandığın benim, bakamadığın adam benim işte…
Göz gözeyiz, son bir bakış belki ümit içerir.
Aklında kiraladığım hücrede yaşıyorum.
Ağır mı geldi ayrılık yükü, taşıyamıyor musun?
Demek ki kelimeler yalan söyler, gözler asla.
Hadi gururu bırak, yaklaş yanıma, bitsin pişmanlık...
- turna
20.06.2026