Çok güzel bir kitaptı 2 kitaptan oluşuyor yazar çok güzel anlatmış yazım dili çok iyiydi sevdiğim bir yazarın kitabı bencu bu yılın en iyilerine girebilir ama kötü sonla bitmesi beni yıktı...
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,876 okunma
Bu kitabın ikinci serisi yani ikinci perdesi aşırı iyi,vurağın esprileri ile beraber, kıskançlık, gerçekler ve herşey dahada iyi oluyor. Belki binbir kere okumuşumdur. Özellikle bu seriyi okuyun size önerimm