fikrimi belirtiyorum.

fikrimi belirtiyorum.
@onlyyouu
Spoilerli
Puan vermedi
Warcrosstan daha çok beğendim çünkü çok daha aksiyonluydu. Özellikle sasukenin hayatı zatenn beni bitirdi. Evde SASUKEMM diye geziyorum yani. Hideo ile emika ilişkisi çok hızlı gelişti. Bu biraz garip oldu tabi ama sinir bozucu değildi çünkü zaten romantik Kitaplarda yeterince hatta çok daha fazlasını okuyoruz yani bu kitapta sönük kalması being daha çok sevindirdi. Çünkü biraz daha aşka yer alsaydı muhtemelen kitap bilimkurgudan çıkıp romantik olacaktı. Birde warcross evreninden oyunlarından çok abi kardeş ilişkisine döndü kitap. Bu biraz sıktı. Çünkü abi kardeş ilişkisini olaylarını okuduk yani. Oyun zaten bu kitapta hiç yoktu resmen. O ilk kitaptaki gerçek warcross oyunlri efsaneydi. Birde kitap sonu asla yeterli değildi. Sasukenin bence telefonda yer alması çok garipti. Asla anlamadım sasuke olayını. Ama emikanin yüksek bir görevde yer alması cok guzeldi. Biraz daha uzatılabilirdi çünkü coo yarım kesilmiş onu. Her şey tam oturmadan kitap bitmiş. Hideonun sonunda anlamadım. Hala hapis mi yoksa artık çıktı mı. Çünkü ev hapsi alacağım söylenirken bir anda emika ile restaourattan çıktığını okuyoruz. Biraz daha uzun olmalıydı ama yine guzeldi. SADECE HIDEO HARBI NE GEREK VARDI INSANLARIN ZIHNINI ELE GECIRMEYE HABI BURDA YANAN EMIKA OLDU. TUM BUNLARLA UGRASAN BI EMIKYADI BIR DE THREAN(ISMi hatırlamadım ama Roshan ile çıkan eskiden Anka suvarilerinde yer alan kisi) cidden en çok threan e üzüldüm be . BIRDE HIDEO VE SASUKE ASLINDA O KADAR (diğer romantiklere göre fazla yer almasada ben çok sevdim. Hani duruşları vs bana havalı geldi zaten zeki çocuklar yani bir kere. AMa çok üzüldüm be sasukeme. Okurken harbi gözümden yaş geldi. O yaşta o kadar şeyi hakkediyor muydun sasukemmm. Okurken bu evrende yer almak istediğim bi kitaptı. Okuyun
Bilim-Kurgu
Wildcard: Joker Oyuncunun HikayesiMarie Lu · Yabancı Yayınları · 20195,3bin okunma
Reklam
SPOILERLI WARCROSS
Puan vermedi
Kitabı 1 günde bitirdim. Bence gerçekten akıcı bir kitaptı. Yazımı zaten çok basit asla zor değil. Bilimkurgu ama kafaya takılan bir şey yok. Her şeyi açık açık uzun uzun anlatmış. Sadece hackerliktan aile ilişkisine döndü kitap. Çok normal konu olarak zaten böyle bir şey düşünülmüş ama özellikle 2. Kitapta sıfırın hayat hikayesi ve hideo ile bağlantısı falan tamamen bir süre sonra abi kardeş ilişkisine döndü (ama bunlar 2. Kitapta) . Benim seride en beğendiğim kitap wildcard'ı. Çünkü wildcard biraz daha aksiyonluydu. Ama serinin asıl kitabı kesinlikle warcross çünkü bilimkurgu kismi en iyi şekilde orada. Ben wildcard i biraz daha etkilendim için ve macera kısmı vs beni biraz daha etkilediği için beğendim. Hideo ile ilişkisi her şekilde sönük seri boyunca. Ama bu benim için hiç sorun olmadı çünkü zaten artık her Kitapta cıkını çıkartana kadar aşka şahit oluyoruz. Yalan dolan saçma sapandan çok böyle olması çok daha iyi oldu. Hem bu şekilde gerçekten bilimkurgu okuduk. Eğer aşka daha fazla önem verseydi kitap romantiğim dönecektir ve bilimkurgu diye bir şey olmayacaktı. Ve Kitapta hem engelli hemde escinsellige de yer vermiş. Escincellik benim kafamı çok karıştırdı okurken. Çünkü kişilerin cinsiyetini düzgünce aciklamamis. Roshani ben kız saniyordum. 2. Kitabin sonunda öğrendim yani. Ben beğendim. Eğer romantikten vs sıkıldıysanız maceralı ve eğlenceli bir kitao arıyorsanız alın okuyun yani. Sadece hideo çok sönük kaldı. Biraz daha öne çıkabilirdi çünkü sayfa sayiyordum artık ne zaman hideo giricek diye. Bir de bu ilişkide bana biraz saçma geldi hani sen o kadar kızlarla anıl ama karşına fakir zeki bir kız çıktı mı hop hemen aşık ol. Bu garip geldi. Ama WARCROSS EVRENINE BAYILDIMM BAYILDIM MUKEMMELDI ve evet keşke 2 tane daha oyun okusaydık. Özellikle 2. Kitapta çok
Bilim-Kurgu
Warcross - Bir Sanal Gerçeklik OyunuMarie Lu · Yabancı Yayınları · 20178,3bin okunma

fikrimi belirtiyorum.

, 1000Kitap'a katıldı.