Warcrosstan daha çok beğendim çünkü çok daha aksiyonluydu. Özellikle sasukenin hayatı zatenn beni bitirdi. Evde SASUKEMM diye geziyorum yani. Hideo ile emika ilişkisi çok hızlı gelişti. Bu biraz garip oldu tabi ama sinir bozucu değildi çünkü zaten romantik Kitaplarda yeterince hatta çok daha fazlasını okuyoruz yani bu kitapta sönük kalması being daha çok sevindirdi. Çünkü biraz daha aşka yer alsaydı muhtemelen kitap bilimkurgudan çıkıp romantik olacaktı. Birde warcross evreninden oyunlarından çok abi kardeş ilişkisine döndü kitap. Bu biraz sıktı. Çünkü abi kardeş ilişkisini olaylarını okuduk yani. Oyun zaten bu kitapta hiç yoktu resmen. O ilk kitaptaki gerçek warcross oyunlri efsaneydi. Birde kitap sonu asla yeterli değildi. Sasukenin bence telefonda yer alması çok garipti. Asla anlamadım sasuke olayını. Ama emikanin yüksek bir görevde yer alması cok guzeldi. Biraz daha uzatılabilirdi çünkü coo yarım kesilmiş onu. Her şey tam oturmadan kitap bitmiş. Hideonun sonunda anlamadım. Hala hapis mi yoksa artık çıktı mı. Çünkü ev hapsi alacağım söylenirken bir anda emika ile restaourattan çıktığını okuyoruz. Biraz daha uzun olmalıydı ama yine guzeldi. SADECE HIDEO HARBI NE GEREK VARDI INSANLARIN ZIHNINI ELE GECIRMEYE HABI BURDA YANAN EMIKA OLDU. TUM BUNLARLA UGRASAN BI EMIKYADI BIR DE THREAN(ISMi hatırlamadım ama Roshan ile çıkan eskiden Anka suvarilerinde yer alan kisi) cidden en çok threan e üzüldüm be . BIRDE HIDEO VE SASUKE ASLINDA O KADAR (diğer romantiklere göre fazla yer almasada ben çok sevdim. Hani duruşları vs bana havalı geldi zaten zeki çocuklar yani bir kere. AMa çok üzüldüm be sasukeme. Okurken harbi gözümden yaş geldi. O yaşta o kadar şeyi hakkediyor muydun sasukemmm. Okurken bu evrende yer almak istediğim bi kitaptı. Okuyun