Aşk demişti yaşamın bütün ustaları, aşk ile sevmek bir güzelliği ve dövüşe bilmek o güzellik uğruna.
İşte yüzünde badem çiçekleri saçların da gülen toprak ve ilkbahar.
Sen misin sevdiğim o kavga, sen o kavganın güzelliği misin yoksa...
Bir inancın yüceliğinde buldum seni, bir kavganın güzelliğinde sevdim.
Bin kez budadılar körpe dallarımızı, bin kez kırdılar.
Yine çiçekteyiz işte, yine meyvedeyiz.
Bin kez korkuya boğdular zamanı, bin kez ölümlediler.
Yine doğumdayız işte yine sevinçteyiz.
Bitmedi, daha sürüyor o kavga ve sürecek yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek !
Adnan Yücel
youtu.be/L156NsrdFIA
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bakın şu adamlara: gözlerinden belli - bir kadının yanında yatmaktan daha iyi bir şey bildikleri yok yeryüzünde.
Çamur var onların ruhlarının temelinde; eyvah, bir de hâlâ tin varsa çamurlarında!