Okullarda saçma sapan gereksiz kitaplar yerine bu kitap ders kitabı olarak okutulsaydı, dünyada ne bu kadar eşek ne de bu kadar domuz olurdu. Dünya hayatının hayvanlar üzerinden ta 1945 yılında bu kadar güzel bir dille anlatılması takdire şayan. Bence kapağıyla olsun, ismiyle olsun, anlatım tarzıyla olsun, yazar, çocuk ve genç nesillerin dikkatini çekip, ileri ki hayatlarında eşek olmaktan kurtarmayı amaçlamıştır. Alkışlıyorum ve tebrik ediyorum.