ophelia

ophelia
@ophellia
Gel gör ki cömert yüzün gülmüş öbür ozana, Güçsüz kalmış şiirim, konu kalmamış bana.
Reklam
Bir yanda insanın içindeki yayılma, yeni buluşlar yapma ve öteye beriye devinme itkisi; öte yanda sınırlamalara gönüllü olarak boyun eğme, alışkanlığın raylarında devam etme ve sağıyla soluyla ilgilenmeme konusundaki içsel güdü var.
"Ben kendi katilimi seviyorum; ama seninkini, onu nasıl sevebilirim!"
"Benim yerimde romantik biri olsaydı şöyle derdi sana: 'Artık yollarımızın ayrıldığının farkındayım.' Oysa ben kısaca 'Artık bıktık birbirimizden,' diyeceğim."