m.

m.
@opioide
Dikkatli okunursa tüm kitaplar aynı şeyi söylüyordur.
Tanrı duymasın
"ve yangından kurtarılacak ilk şey sudur ve eğer tanrı yalnızsa bu kendi sorunudur." (Selim Temo)
Edebiyat
Reklam
kıyamet değilse bile bişey kopmalı
1000Kitap
Bence de bir anlamı olmalıydı yaşamın
Biz, yeryüzüne yemek, içmek, para kazanmak ya da evlenmek için gelmedik sadece.
Sayfa 33
Edebiyat
Biz her şeye, esirgeyen ve bağışlayan, çokça esirgeyen ve çokça bağışlayan, hep esirgeyen ve hep bağışlayan Rabbin adıyla başlayan adamlarız Anna. Büyücülerin, haramilerin, borsacıların, reklamcıların, korsanların, işgalcilerin, bankacıların elinden kurtulmamız da bundan. Sanayi devriminde bile, karanlık, rutubetli, çok bağırışlı, çok nefessiz, çok sabahsız, çok aşksız, çok çiçeksiz, çok neşesiz, çok kitapsız bir fabrikada hayatta kaldık sırf bu yüzden.
Şiir
insaf et. bağışla
İşte böyle yaşıyoruz ve yaşamak da sana dair uzayıp giden bir özleme dönüşüyor. İnsaf et Anna!
Şiir
Reklam