m.

m.
@opioide
Dikkatli okunursa tüm kitaplar aynı şeyi söylüyordur.
Zihnine mıh gibi çakılmış muhteşem bir hatıraydım, vaktiyle hayat bildiği sevginin, şefkatin, iyiliğin, ümidin, can sevincinin hatırası...
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duymuyordum artık Sinan'ı, çünkü ben duymuştum. Aşkın tekinsiz uğultusunu, karnımda aniden gelişen ılık sızı eşliğinde duymuştum
İlişkiler
Gençliğimin kara kuyusunun dibine şiirleri, günbatımlarını, bayram sabahlarını, baba kokusunu, anne öpüşünü, kardeş gülüşünü, yani iyiliğe güzelliğe dair ne varsa hepsini fırlatıp atmıştım da Yasemin'i unutamamıştım.
Edebiyat
gerçeklerin küf kokusu!
Kendimi şanslı sayıyordum,rüyadan erken uyanmıştım çünkü. Hayatın derinliğinin olmadığını, kitapların yalan, şairlerin palavracı olduğunu, dünya denen diyarın ayıklık, uyanıklık, hesap kitap gerektirdiğini gecikmesiz anlamıştım.
Edebiyat