Kimsenin olmamışlığını kaldıracak yaşı çoktan geçtim.
Artık ne birini tamamlamak istiyorum ne de yarım kalanlara kendimi yamamak… Yorgunum; ama en çok da huzura dönük bir yorgunluk bu. Fazlasıyla huzur insanıyım artık; nerede huzur varsa oradayım... Dağ yamaç hiç fark etmez, bir insanın içi de olabilir, bir insanın sessizliği de…
Yeter ki içimdeki gürültüyü sustursun.
SARYA