Bir günüm daha geçer mi? Sensiz darmadağınım Yapayalnızım Sığındığım limandı Bu aşk Nolur kalbine bir bak ah Ben oradayım
"sığamıyorum, taşamıyorum, gidemiyorum, kalamıyorum, ne oradayım ne burada, ne bir şeyim ne öbürü…"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"sığamıyorum, taşamıyorum, gidemiyorum, kalamıyorum, ne oradayım ne burada, ne bir şeyim ne öbürü…"
1000Kitap
sığamıyorum, taşamıyorum, gidemiyorum, kalamıyorum, ne oradayım ne burada, ne bir şeyim ne öbürü…"
"Kendi halim" diye bir yer var; çoğu zaman oradayım.
Edebiyat
Kimsenin olmamışlığını kaldıracak yaşı çoktan geçtim. Artık ne birini tamamlamak istiyorum ne de yarım kalanlara kendimi yamamak… Yorgunum; ama en çok da huzura dönük bir yorgunluk bu. Fazlasıyla huzur insanıyım artık; nerede huzur varsa oradayım... Dağ yamaç hiç fark etmez, bir insanın içi de olabilir, bir insanın sessizliği de… Yeter ki içimdeki gürültüyü sustursun. SARYA
Alıntı