Zweıg’in kaleme aldığı bu eseri çok beğendim. Konunun içine sizi de çekerek adeta her an o duyguları birlikte yaşıyormuşsunuz hissini size geçiriyor.
Hayatın tekdüze geçip gidiyor oluşu ve anlamsızlığı karşısında bir mana arayan genç bir erkeğin, o manayı varlıklı,yakışıklı ya da tüm her şeye sahip oluşunda bulamaması. Heyecanını kaybetmesi ve neticede bu dünyadaki hiçbir şeyin onu tatmin etmemesi. Peki o olağanüstü gecede ne oldu, nasıl bir farkındalık duygusu oluştu da tekrar yıldızlarla ağaçlarla konuşur duruma geldi?
İyi okumalar...