“Yaşamları zor olabilir ve bütün umutları gerçekleşmemiş olabilirdi; ama başka hayvanlar gibi olmadıklarının bilincindeydiler. Aç kalıyorlarsa zorba insanları besledikleri için değildi; çok çalışıyorlarsa hiç olmazsa kendileri için çalışıyorlardı. Aralarında hiçbir yaratık iki ayak üzerinde yürümüyordu. Hiçbir hayvan diğerine "Efendi" diye hitap etmiyordu. Bütün hayyanlar eşitti.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bütün sorunlarımızın çaresi burada yatmaktadır, yoldaşlar. Hepsi tek bir sözcükle özetlenebilir: İnsan. İnsan, sahip olduğumuz tek gerçek düşmandır. İnsanı ortadan kaldırırsanız, açlık ve aşırı çalışmanın temel nedeni de ilelebet ortadan kalkar."