sabah gazeteleri okuyorum. bütün gazetelerde en önemli haber şu: muzır yasası çıkarılacakmış. böylece müstehcen yayınlar da önlenecekmiş... iyi iyi, çok iyi de, bu yasayla istanbul'un bütün anayollarını dolduran ve kendilerine, "vah yavrum vah" diye acınılan kızlarla oğlanlar ortadan kaldırılacak, yok olacak mı?
Sayfa 90 - bir muzır öykü: vah yavrum vah·Kitabı okudu
ibo, kimseye anlatmayacağına söz verdiği için, bu olayı sivas'ta bilmeyen yoktur. ibo da bana bu olayı aman kimseye söyleme sakın diye anlattı ki, dünyada duyup bilmeyen kalmasın...
tarihte on altı büyük devlet kurmuş olmamızla iftihar edip, nasıl olup da bu on altı devleti batırmış olduğumuzu hiçbir zaman düşünmeyeceğime dahi yemin billah ederim.