orhan demir

Bu senin yolun ve yalnızca senin, başkaları da seninle birlikte bu yolda yürüyebilir ama hiç kimse bu yolu senin adına yürüyemez… Rumi
Felsefe-Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senden sonra ...
Eyy yedi yaş Eyy yola çıkmanın mucizevi anı Senden sonra ne varsa yok olup gitti , cehalet ve çılgınlık içinde …
Şiir
Bir insan kilitli olmayan, ama içeriye doğru açılan bir kapıyı boyuna itiyor, çekmek aklına gelmiyorsa, odada hapistir… Ludwig Wittgenstein
Felsefe-Düşünce
Ne guzeldir “şükür” diyebilmek ..
Selam Oza, dilerim ışıl ışıl kalırsın hep Bir sokak fenerinden sızan bir ışık gibi. Suçlayamam bırakıp gittiğin için beni. Şükür ki girdin yaşamıma... Selam Oza!... Andrey VOZNESENSKİ
′′Çürüyen bedenimden çiçekler büyüyecek ve ben de içinde olacağım; işte bu, sonsuzluk.” Edvard Munch
Felsefe-Düşünce