“Zavallı kız toprağın üstünde nasıl da bembeyaz yatıyor! Ne kadar da gençti…Yağmurdan hemen sonra ortaya çıkan ve ertesi gün rüzgarla solan bir çöl çiçeği gibi…”
Zorbalık doğunun haklarını ezmeye ve yobazlık onların özgürlük çığlığını boğmaya devam ediyor .Eğer tohumları sarayların Çorak topraklarına değilde bereketli halk tarlalarına atsaydım daha başarılı olurdun belki