Dükkanımın önünde okurken, çevre esnaftan ve müşterilerden, kitabın kalınlığı ile ilgili oldukça komik ve yaratıcı tepkiler aldım. Ytong tuğlaya benzetenler, kendilerinin beş bin yılda okuyamayacağını söyleyenler ve alıp bir birinin kafasına indirmeye çalışanlar oldu :) Fakat kitap, bu "korkutucu" görüntüsünün içinde bitmesini istemeyeceğiniz bir hikayeye, başına nelerin geleceğini merak edeceğiz karakterlere ve süper diyaloglara sahip. Çevirmen işini o kadar iyi yapmış ki hiç zorlanmıyorsunuz.
Bitirince Patrick'in üçüncü kitabı yazmak yerine sosyal medyada takıldığını öğrendim ve sinir oldum. Buradan sesleniyorum.
Akıllı ol, otur evinde kitabını yaz! :D
Hayatımda okuduğum en kaliteli fantastik kurgu.