Con sınov

Con sınov
@osmatay
Çok istedim olmadı Zaten çok istediğim hiçbir şey olmadı.
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En sevdiğim mevsime geldik; yapraklar sararacak,  gök gürültülü yağmurlar yağacak. Sonbahar, hüzündür.  Hüzün ise, ben demektir. Özdemir Asaf
Edebiyat
"Ve beklenenler, neden hep vazgeçildikten sonra gelir?" Oğuz Atay
Edebiyat

Con sınov

, bir kitap okudu
Puan vermedi·141 syf.·
2021 3. kitabı
Sabahattin Ali
7.8/10 · 69,8bin okunma