Acaba ben mezar taşıma kaç gün yaşadığımı yazdırırdım?
Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi.Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti.
Geçen gün gördüm
Acımayı unuttum
Sevinmeyi unuttum
Ama o geçerken ne yalan söyleyeyim şuramda bir ağrı duydum
Ağrı da değildi belki, hani, nasıl
Gövdemi yeniden buldum
Ve işin en önemli tarafı
Sana söylenecek her şey söylenmiş olurdu
Boşuna mıydı yoksa nedensiz gülmelerim
Bir yandan yüreğim daraldıkça
Tam dediğim gibi
Bir daha karşılaşmamak
Bize özgü bir çoğulluktu.