Osman Ay

Osman Ay
@osmnayy
Acaba ben mezar taşıma kaç gün yaşadığımı yazdırırdım? Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi.Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti.
Sayfa 405·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçen gün gördüm Acımayı unuttum Sevinmeyi unuttum Ama o geçerken ne yalan söyleyeyim şuramda bir ağrı duydum Ağrı da değildi belki, hani, nasıl Gövdemi yeniden buldum
Sayfa 42·Kitabı okudu
Şiir
Bir uzaklığa teraziyle ölçer gibi Göğsümde yoğunlaşan sıkıntı Ve Masamın üstü karmakarışık Şiirlerinde eski tadı kalmadı.
Sayfa 382·Kitabı okudu
Ve işin en önemli tarafı Sana söylenecek her şey söylenmiş olurdu Boşuna mıydı yoksa nedensiz gülmelerim Bir yandan yüreğim daraldıkça Tam dediğim gibi Bir daha karşılaşmamak Bize özgü bir çoğulluktu.
Sayfa 151·Kitabı okudu
Kapını açarsın ki bir de hiç kimseler yok çaresiz, benim sana gelişim de hep böyle.