Öykü

Öykü
@oykusdff
"Hep unutursun ya bir şeyleri bir yerlerde; işte : bütün kış, balkonunda, büyük saksıların arkasında unuttuğun; dondurucu soğuklar, kurutucu rüzgarlar geçiren, sonunda, baharda, zaten yetersiz olan küçücük saksısı içinde, hiç nemi kalmamış durumda bulup hatırladığın bir yaşındaki fıstık çamı fidesi, şimdi, saksısı değiştirilmiş, toprağı zenginleştirilmiş, bolca sulanmış, Nisan güneşinin altında duruyor- ama hala kupkuru, cansız; daha dallaşamamış üç küçük çıkıntısının ve tepesindeki büyüme noktasının sararmış sivri yapraklarında en ufak bir yeşillik belirtisi bile yok- ne bekliyordun ya: bütün o geçirdiklerinden sonra, ilk suyla, ilk güneş ışığıyla, ilk ılıklıkla, hemen canlanıp yeşere miydi?”
metis yayınları
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Öykü

, bir kitap okudu
Puan vermedi·197 syf.·
18 saatte okudu
·
2024 11. kitabı
Eduardo Galeano
8.3/10 · 2.661 okunma
"Ya dünyadaki her şey bir yanlış anlamadan ibaretse ; ya kahkaha esasında ağlamaksa?"
"Asıl haz, haz alınan şeyde değil onu düşünmekte yatıyor. "