öykü şibil

öykü şibil
@oykusibil
mektep, gençlik için daima ehemmiyetlidir. her şeyden sarfınazar o yaşlarda ömrün en azaplı meselesi olan "ne olacağım?" sualini geciktirir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bu karanlık böyle iyi afferin tanrıya herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum hırsızlar polisler açlar toklar uyusun herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım
Sayfa 27·Kitabı okudu
kadınlarla yattığım yetse ya bir de kadınlarla yattığımda inanmam gerekiyor hoşlanmıyorum
Sayfa 25·Kitabı okudu
aşkım da değişebilir gerçeklerim de pırılpırıl dalgalı bir denize karşı yangelmişim dizboyu sulara hepinize iyi niyetle gülümsüyorum hiçbirinizle döğüşemem siz ne derseniz deyiniz benim bir gizli bildiğim var
Sayfa 24·Kitabı okudu
eğer yaşamak kelimesinin manası her şeyden mahrum olmak ve ıstırap çekmekse, her an küçülmek ve bunun nefsinde bir lahza duymaksa, bir türlü aşamayacağı bir çemberin içinde durmadan çırpınmaksa, şüphesiz ben de, benimkiler de en derin şekilde yaşıyorduk.