h

h
@oylesnee
*dostoyevski
“hangi ümide sarılsam elimde kalıyor , neyi seversem ölüyor.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor.”
“demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar.”
“şimdi varım , yasıyorum , ama üc dakika sonra yok olan biri ya da bir sey olacagım.. ama ne olacagım? nerede olacagım?”
“en kara gecenin de sabahı olur.”