Ey millet, uyan! Cehline kurban gidiyorsun!
İslâm’ı da “Batsın!” diye tutmuş, yediyorsun!
Allah’tan utan! Bâri bırak dîni elinden...
Gir leş gibi topraklara kendin, gireceksen!
Lâkin, ne demek bizleri Allah ile iskât ?
Allah’tan utanmak da olur ilm ile... Heyhât!
Hiçbir deneyimin boşa olmadığını sonunda anlamaya başlıyordum.Başımıza gelen her şeyin bir sebebi vardı,biz onun görünür önemini fark etsek de edemesek de bu böyleydi.Hayatımızdaki her şey en nihayetinde bizi bir yere sürüklüyordu.