Kitap bir şahaneydi.İlber Hoca ve Yenal Bey sohbet ederken yanlarında oturuyor gibi hissettim.Okurken çok fazla not alıp araştırma yapmak için kendime yollar çizdim.Doğru düşündüğümü sandığım yanlışlarla yüzleştim ve bazı konulara bakmadığım noktalardan bakma fırsatım oldu.Bir kitabın bunu dedirtmesi zaten yeterli.Yüzyıllık bir ağaç gibi İlber Hoca.Sayısız hikayeyi içinde barındıran,köklü bir ağaç.Kendine has,görevini büyük bir titizlikle yerine getiren.Kendini ifa eden insan güzelliği var hocamızda.Var olsun,ömründen istifademiz de bol olsun.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar iyidirler.Yalnız biraz vurdumduymaz.Daima vurdumduymaz.Fakat kalpleri.Sen kalplerine bak.Kalpleri iyidir.Şu var ki hayat onlara,kalplerini göstermekte engel olur.İnan ki aslında hepsi de iyidir.