"(...) Bir savaştan çıkmış hiç kimse, artık aynı kişi olamazmış. Kazanmak kaybetmek gibi olaylar komple yalanmış. En önemlisi, 'Ben elimden geleni yaptım' kadar güzel cümle yokmuş, tam buradan devam edeceğiz Osman."
Aylin Balboa,
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
Ne geçmişin gölgesine saplan ne geleceğin silüetine tutul. Kapının tam eşiğinde, iki yönü de görerek duran ama adımını yalnızca bugüne atan bir bilgelik var. Belirsizlik tam da burada yaşar - hem korku hem ihtimal olarak. Ama işte o anda, o eşiğin üstünde, insan elindekini görür; ayağının altındaki taşı, burnunun ucundaki soluğu, yürümekte olduğu yolu. Ve bazen, tüm kararsızlıklar arasında en gerçek olan, zaten attığın adımdır.