Bazen kulağımıza şöyle sözler çalınır: "Bu hayat bana çok şey borçlu." Peki ama, gerçekten öyle mi? Hayat bize borçlu mu yoksa o "beklenen karşılıklar," bizim kendi hareketimizin sonucu mudur?
Çıktığımız her yol, yalnızca bir varış noktası değil; içimizde uyanan bir duyguya, bir hatırya, bazen de unuttuğumuz bir yanımıza açılan bir kapı olabilir.