Özge Bilgiç

Özge Bilgiç
@ozgblgc_
- Çünkü hep bir arada yaşayınca, insan elbette bir âşık bulur, değil mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... Yarın görüşürüz. Ömrümüzün bütün günlerini birbirimize veda ederek, yarın görüşürüz deyip bize de bunun dendiğini işiterek geçiriyor olmamız ve mukadderat gereği, o günlerden birinin bu kişilerden biri için son gün olması, ya yarın görüşürüz dediğimiz kimsenin ya da bunu diyen kendimizin artık hayatta olmaması ilginç.
... şu an birbirimizle dayanışma içinde gibi görünüyoruz, fakat yarın birbirimizi yemeye başlarız ve sonra açık savaş evresine geçilir, anlaşmazlık, çatışma olur, bu sırada dışardakiler de yan gelip yatarlar ve ne kadar direnebileceğimize bahse girerler...
... büyük kötülükler büyük çareler gerektirir, önerdiğim çare size acı verse de, bize saldıran kötülük tek kelimeyle öldürücüdür.
... Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü hâlde göremeyen körler.