Bırakacağım şu değirmeni, çekip gideceğim şu pis memleketten... Yoook yanlış anlama. Memlekete pis dedimse, taşına toprağına demek istemiyorum. İnsanlarına... İnsanlarına da bir şey dediğim yok... İyi ama nesine pis dediğimi soracaksın... İnsanların topunu temize çıkarmaya da dilim varmıyor. Kendi halimizde yaşayıp gidelim diyoruz, olmuyor. Yoksa ben mi çok berbat adamım... Geçimsiz, huysuz...