📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üzerime düşeni, hatta düşmeyeni bile hep yaptım ben. Hep vazifelerim vardı benim. Önceleri aileme, anneme, kardeşime, okuluma, öğretmenlerime, vatana, millete; sonraları halka, işçi sınıfına, drcrkme partiye, dünyaya karşı vazifelerim vardı. Herkese, her şeye doğuştan borçluydum sanki.
Aslında yaşlanıyor olmaktan duyduğu aczi örtmek için öfkelenmişti, yoksa gözlüklere düşman olduğundan değil. Kapıldığı yaşlanma korkusunun nedeni, Yarın başlayacağım, yakında yapacağım, daha zaman var, bugün, yarın... diye diye ertelediği şeylerin hiçbirini yapmamış, hayallerinin birçoğu için zamanın geçmiş olduğunu, sanki zihninde bir şimşek çakmış gibi birdenbire ve kesinlikle anladığı halde, inkâr etmiş olmasıydı.
Bırakacağım şu değirmeni, çekip gideceğim şu pis memleketten... Yoook yanlış anlama. Memlekete pis dedimse, taşına toprağına demek istemiyorum. İnsanlarına... İnsanlarına da bir şey dediğim yok... İyi ama nesine pis dediğimi soracaksın... İnsanların topunu temize çıkarmaya da dilim varmıyor. Kendi halimizde yaşayıp gidelim diyoruz, olmuyor. Yoksa ben mi çok berbat adamım... Geçimsiz, huysuz...