Kitabı okurken sanki Scout Finch yanıbaşımdaymış gibi hissettim o minik tulumuyla hem de.
Anlatımıyla içinizi ısıtacak ama diğer yandan geçmişin gerçek yüzüyle karşılaştıracak sizi. Kendinizle,kendimizle...
Kendisi kısa ama etkisi uzun süren nadir kitaplardan. İnsanın çıkmazda bulunduğu anların tasviri bundan daha etkili anlatılamazdı herhalde. Çünkü hepimiz aynı hiçliğin içindeyiz.