Şimdiye kadar hiçbir kitabı okurken bu kadar eğlenmemiştim. Watney sen bir harikasın! Okuduktan sonra filmini izleme imkanına ulaşacağım ilk kitabımsın. Bundan böyle yerin bende hep ayrı olacak ;)
Su misali derler ya aynen o türden. Son sayfalara doğru ise bir çırpıda okuma telaşı saracak içinizi. Hem duygusal hem şaşırtıcı bir son. Okumaya değdiğini göreceksiniz.