Canım Şermin yine şaşırtmadın.. İnsan analizlerin o kadar yerinde ve güzel ki .. Karakterlerin her biri sanki içimizden biri. Sen hep yaz biz hep okuyalım
Tam bir Sinan Akyüz klasiği.. Ah Amir.. Ah Bosna.. Ne çok acı sığarmış bir insan ömrüne bize çok çarpıcı bir şekilde gösteriyor.. Muhteşem bir anlatım ve akıcılık
Ben AmirSinan Akyüz · Alfa Yayıncılık · 20231,818 okunma