özge

özge
@ozge_tptss
"Fyodor Dostoyevski, insanın ancak acı çekerek olgunlaşacağını söyler. Bu açıdan bakınca İstanbul'un benim için çok önemli bir yeri var. Çünkü ben bu şehirde olgunlaştım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz sarıl dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır! Olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli.
-Ya siz?... Siz aşık değil misiniz? -Aşk mı? Hayır... ben bu kelimeyi sevmiyorum, sizi seviyorum.
Yazdıklarım seninle ilgiliydi, orada sadece senin göğsünde yakınamadıklarımdan yakınıyordum.